Tagged Cutecda...

Tuesday, August 4, 2009

Hari ni kesibukan aku tahap separa maksimum....Sebab tugas hakiki aku iaitu memproses loan perniagaan dah bermula. Sket lagi, mungkin aku akan jadi sasau, hilang ingatan pada sesuatu perkara dan mungkin jugak aku akan bercakap sorang...hahahhaa...

Sekarang ni aku telah kena jerat lagi...aku ditagged oleh kak kiut pulak. Hadoiiii....maklumlah dia tak nampak aku ni bizi...hahaha...mentang-mentanglah bos dia outstesen...ahaksss. Kak Cute, meh ara nak jawab tagged ni...................layannnnnnn..........





1. apa perasaan sekarang...
::~ apa yer???? boring ! tak tau mcm mana nak cakap...nak sms orang aku malas. Lagipun tak de sape yang nak dimesejkan. Memalam buta ni dok umah je lah...tapi rase sedih pon ade. Aku jer yang tau...abaikan.

2. saya nak makan...
::~ pada saat ini aku tingin nak makan aiskrem...sejuk jer sampai dalam perot...makanan yang lain-lain tu nak jugak tapi nantilah....ikot waktu yang sesuai...

3. saya x suka...
::~ buat kerja orang...cakap mcm bagus, tapi kerja dia aku yang buat, aku paling menci orang sebegini...

4. impian saya...
::~ nak sambung study... nak membahagiakan mak abah aku...

5. haiwan yg saya tidak suka...
::~ ekceli aku bukan pencinta haiwan. haiwan yang lain-lain tu aku tak penah jumpa kat umah. tapi aku tak suker kucing. aku tak suka bau-bauan yang datangnya dari haiwan ini...

6. saya harapkan...
::~ seseorang akan menoleh kepada saya satu hari nanti...


7. jika boleh diputarkan masa
::~ saya ingin kembali ke zaman pengajian di universiti....nak memperbetulkan apa yang tak betul dan mencapai impian saya...


8. saya pada 10 thn akan datang...
::~ dah menjadi seorang isteri, ibu, dan bisneswomen yang berjaya....

9. hp saya adalah...

::~ sony ericsson....berangan-angan dah nak tukar baru....tungguuuuuu...kekeke

10. saya pernah bercinta sebanyak...
::~ 2 kali...tapi tu semua adalah hal yang paling tidak menguntungkan.....


11. saya suka pada...
::~ hal yang mudah...tak de masalah yang rumit...wang yang banyak...kekeke


12. kawan2 saya...
::~ adalah orang yang boleh menerima aku seadanya wpun sbg kawan..sesiapa yang sudi...


13. pernah dikhianati...
::~ malas nak fikir hal-hal yang membebankan fikiran...


14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda...
::~ tak buat apa-apa...biarlah dia dengan cara dia...Allah maha mengetahui


15. senaraikan 8 orang untuk di tag...
::~ saper yang jawab, yang terlebih rajin tu ambiklah tagged ni :-)




huh!!!!...jauh betul berjalan malam ni...lebih kilometer...kekeke....ok kak kiut, ara dah jawab tagged akak. Lengan koi lenguh ah musing stereng...kekeke....




Nota Pink ::~ Perasaan down sket malam nih....



5 comments:

J@J@ / Bini The Rock said...

bagusss....

rajin jwb TAG

cutecida said...

camtu ler kawan...kawan tya jawap je kekekeke..selamat hempas pulak ngan loan okehhh...agak nak muntah layan...blah je g makn sekerim ke kui3

arapink said...

To Kak Jaja ::~ bagusss...

To Cutecida ::~ memang nak muntah dah ni...nak beli sekerim jauh pulak...huhuhu

matabulat (lat) said...

kak ara..suke mkn aiskrim ek! samo la kito,mkn jgn smpai temuntah plak...hehe

arapink said...

tak jugak...ikut keadaan dan selera tekak..

nnt kak ara banje lat...kita mkn aiskrem sesama k :-)