Pemberian....

Monday, August 3, 2009

Hari ni, aku dapat satu pemberian yang tak disangka....hehehhe...maklumlah aku ni jarang orang bagi barang...hahhaha...ni lah barangnya, set penjagaan wajah dari Sendayu Tinggi....barang-barang ni diberikan oleh Kak Zu, tokey Sendayu Tinggi Negeri Pahang.....TQ Kak Zue...muahhhh. Aku nak try, mana tau serasi ngan kulit kan...setakat ni kulit muka aku tak ler sensitip sangat...biasa-biasa ajer....Kalo serasi aku akan menjadi pelanggan produk ST lepas ni.... :-)







Macam duta produk pulak....kekekeke

Nota Pink ::~ Wajah selembut bayi...huhuhu





6 comments:

c-idah said...

sendayu tinggi tuu..
sok kalau berkesan g tau yek..

berangan gak nk tukar pakai sendayu
tinggi nie..
hehe..

arapink said...

hai c-dah... :-)

orang bagi, ara rembat jer lah...hehehhe...moh ler kita pakai sama2 natang nih...kekkeke

ieda Harun said...

fulamak best nyer...pas ni leh jd duta le lau menjadi hehehehe..bila lak org nk bg den produk nk ilang kan jerawat yg makin byk betapa kat muka ni ek...

arapink said...

ofismate ara tengah berperang ngan jerawat dia...kesan guna produk tak sesuai...

kesiannn.....

Masviona said...

wah best tuh dpt adiah sendayu tinggi tuh...hiksss

arapink said...

kalo dpt yang pack besar lagi bagus...kekeke...

ayat takbur nih masviona...kekeke...

salam perkenalan :-)