Tagged Mamarempit...

Friday, May 22, 2009

Macam kerja sekolah pulak...hehehhe...dah dpt tagged dari sorang lagi geng MO...mamarempit... No hal...koi boleh jawab. Nanti bagi ler lagi...akan ku sempurnakan tugasan itu....ahaksss...


:: Aku pasti mama tidak merempit guna motor nih...kuikuikui....

Mama....ni makwe aok nak jawab tagged mama k...

1. Apakah hubungan anda dengan insan yang mengetag anda?

::~ kenalan alam maya juga...belum lagi alam semester sebab aku tak jumpa dia lagi wpon rumah dia aku dah bertenggek sokmo. Kekadang aku melepak kat umah dia lagi satu yang dijaga oleh Pak Tan sambil makan pisang...ahahaha...

2. 5 impression saya terhadap mama?

::~ i think dia a) peramah b) prihatin c) sempoi d) sensitif e) lawak

3. Perkara memorable yang pernah dilakukan?

::~ setakat hari ni belom lagi tapi akan tercipta sedikit mase lagi...tunggguuuuuu...ehek...tak sabor nih

4. Perkara memorable yang pernah diucapkan kpd saya?

::~ " Tak hingat lah tu?".......hahahaha....baru dapat tadi sebab pepagi tadi sempat beramas mesra kejap dengan mama...

5. Kalau mama kekasih saya, saya akan....

::~ selalu memikirkan tentang dia....makan tak basah, mandi tak kenyang...heheheh

6. Kalau mama jadi musuh saya, saya akan..

::~ cuba nyahhhhhkan dia jauh dari hidup aku....tapiii..tak mungkin akan berlaku...kekekeke

7. Kalau dia jadi kekasih saya, dia perlu improve dalam...

::~ selok belok mencipta menu yang sedap-sedap untuk hari mendatang...kekeke...sebab kekasihnya ini kuat melantak...ahaksssss

8. Kalau dia jadi musuh saya, mungkin kerana...

::~ sikap negatif yang ada dalam dirinya sendiri...okliz, koi pinjam jawapan aok yak...sebab jawapan kita 99% sama...maap weh...hehehe

9. Overall impression tentang mama.

::~ telus dalam segala hal dan sangat memahami dan prihatin kepada orang lain....pssttt..mama! ok tak jawapan ara? hehehe...

10. The most desirable things to do to her/him.

::~ bawak mama naik kapal terbang pi London....sebab nak merempit bersama kat atas London Bridge...kekeke

11. Apakah anda rasa pandangan orang terhadap anda?

::~ baik kot & peramah.....hehehe

12. The character of you for yourself?

::~ lembut hati. mudah memaafkan, sensitif, feminin & mudah menangis...cewahhhh

13. The character you hate about you?

::~ sensitif...sensitif...sensitif....sangat sensitif...kadang-kadang menyusahkan diri sendiri dan orang kurang senang dengan aku wpon aku tidaklah macam tu....menciiii..

14. The ideal person you want to be with..

::~ berfikiran positif.....

15. For people who likes you, feel something about them.

::~ tak de faedahnya kalo nak melebih-lebih....be yourself...

16. Nak tag.

::~ tak de sape...eheheh...sebab family MO pasti akan menjawab tag mama nih

Siap juga akhirnya...adehhh...legaaaaaaaaaa. Untuk mama, nanti bagi tagged yang lebih mencabar sehingga menetesssss peloh keperempuanan ara yer ma...hahahha....zasssssssss...

Nota Pink : suka jawab tagged....tapi tengok mood jugak...kekeke

6 comments:

OKLiz said...

Nak ikot pegi London.....uwaaaaaa

mamarempit said...

mrempit kt london brij ek??? jommmm...


Perghh...jawapan....kipas angen ke oak pakai ekon???? Koi rase sejuk je weh.....ahaskkkk

niway...mekasih...

arapink said...

To Liz ::~ nanti koi anjurkan rombongan "Cik Ara" pi London lepas Selsema Tettt hilang....

hahahaha....

To Mama ::~ koi pakai kipas jer sbb ekon opis koi memang dari azali dah rosak...uhuk...

sesama mama...luv u.....

sue @ ela said...

dasat toi noooooo

arapink said...

Dasattt....jgn tak dasatttt...hahaha...Tag hang tu smai sat gi akak jawab yer..

Banyak toi keje sekolah nak kene buat menjelang coti sekolah ni...huhuhu

arapink said...

asal aku tengok motor mama tu makin kecik???

ermmm....heran (mata pandang siling mikir)...