Selamat Hari Guru...

Saturday, May 16, 2009

Hari ni Hari Guru.....teringat masa aku pernah jadi cikgu tahun 2004 dulu. Walaupun tak lama tapi pengalaman ketika itu sangat manis untuk dikenang....Aku rasa jadi cikgu sangat penat....Macam tu lah besarnya pengorbanan jasa cikgu.
Aku nak ucapkan "Selamat Hari Guru" kepada rakan-rakan dan kenalan aku yang menjadi pendidik ini ::
  • Cikgu Haliza Manaf ~ guru kelas aku masa darjah 1 (SK Paya Pulai)
  • Cikgu Fahkri Ismail ~ guru Pendidikan Seni (SMK Seberang Temerloh)
  • Cikgu Rohani Ali ~ guru Bahasa Melayu (SMK Seberang Temerloh)..sekarang dah kamceng mcm kawan...hehehee
  • rakan-rakan guru di SK Paya Pulai...special for Kak Suraya Nordin...sekepala...hehehe
  • Leha ~ teman di UiTM sekarang mengajar di Sarawak...mu ngajar baik2 kat pendalaman tu...hehehe
  • Kak Ita & Kak Zue ~ roomate aku masa kat UiTM dulu yang juga dah jadi cikgu
  • Sepupu aku...Sepupu????....tak yah wish lah. Tak de paedah pon....
  • En. Hizam ~ kenalan chatting di SMK Teknik Batu Pahat....tettt!!!!!

Jasa semua cikgu-cikgu yang pernah mengajar aku dulu dari tadika sampai lah Tingkatan 6 Atas tidak akan dilupakan selamanya.....TERIMA KASIH CIKGU...

0 comments: