Hadiah Disukai Wanita...

Sunday, May 10, 2009








Walaupun ada yang mengatakan wanita sukar difahami karenah dan perasaannya. Namun menelah kegemaran dan kesukaan pasangan tidaklah sesukar mana. Semakin lama hubungan itu terjalin, semakin mudah memehami apa yang diinginkan.
Kepada anda, kalo pasangan anda sama ada suami ataupun boipren anda, kalo diorang ada memberi salah satu daripada barang-barang di atas, kira ok lah tu....memang cayaaaaa lah dia...hehehe...kalo dah bertahun-tahun berpacaran masih tak de, maknanya dia memang kedekut gilerrrrr.....hahahah...tapi kalo nak sangat, beli sendiri lah nampaknya....huhuhu
Nota Arapink :: kalo nak, semua kene beli sendiri...huhuhu

5 comments:

sue @ ela said...

smai nk perfume..bunga x best..sbb cpt layu

arapink said...

hehhe...jom kita cari penaja dik

Maru said...

nani...cuke suke entry nie! ermm..cuke pilih ape ek...perfume! kasut! aper lagi ek....cincin!!! hahahaha!!!

arapink said...

TQ cuke...hehehhe...nani pun suker...x yah pakwe jutawan, janji murah ati jer kan...hahahah

matabulat (lat) said...

kak ara, nak oder aemua2 yg ade lam ni!!..bg diskaun ek!