Award Wehhh....

Friday, May 1, 2009





Sempena Hari Pekerja ni, aku dengan rajinnya mengutip award dari blog geng yang lain...TQ anding's family. natang ni memang menarik sangat untuk korang letak kat dalam blog memasing...

Kepada Aspalela, aku dah kutip award yang ko bagi nu...TQ bangat!!!!....hehehe

Dan kepada geng-geng Mangga, award ni aku hadiahkan kat korang yer....ambiklah. kalo Nabil menang kete untuk ABPBH 2008...psttt!!!..betoi ke aku tulih tu weh? hahha..lantak lah...janji ada iras-iras sket bunyiknya...untuk korang aku bagilah award ni...hehhehe...

1. okliz @ makwe koi
2. aspalela
3. smai
4. cutecda
5. bulatmata
6. mama
7. cuke

Jom makan nasik...hahahha....papaiiiiiiiiii

7 comments:

Noraliza Ramly said...

yahooooooo pakwe koi bg award.. gembira bangat dong...hehheeee

sue @ ela said...

mcm mn leh dpt awrd ni?nk gak

arapink said...

haaaa...apa lagi makwe koi, kutip ah..koi mmg murah hati ni...hehehe...nnt2 koi bg lg yak...kekeke

arapink said...

smai...ambik jgn tak ambik...hehe

Aspalela said...

terlintas aku g rmh ko pepagi nie..
rope nak dpt award..

Yeayyyyy!!

jap aku bwk lori....nak amek awrad ni....:-*

cutecida said...

fuyooo dpt award gitu hehehehe

arapink said...

tu lah aspa...lenkali dtg umah aku pepagi buta...rezki murah...hehehe...nnt aku bg lg award yg gempak nyer utk ko aspa...special...terbaik dr ladang...hehehe