Tagged Sue @ Elalalalala...

Friday, May 22, 2009



Lagi keje sekolah aku kene buat...hebat tul dalam mase sehari 2 kali jawab soklan...hehehe... melelehhhh air mata menjawabnya...hehehe...but i'm happy. TQ muy dear... Ni koi nak jawab tagged umah aok pulak yer.....vroommmmm ke Butterworth sat.....

1.Apakah perkataan pertama sekali anda ucapkan kepada si dia dan kemudian menjadi suami anda....dik...ayat ni akak otter sikit ek...sbb ni bukan perkataan pertama tapi karangan...kekeke...

::~ dengan muka yg tulus mulus dan macam hari raya...aku pun cakap
::~Terima kasih sebab sudi jadikan saya sebagai isteri...
::~Terima kasih sanggup menerima kelebihan & kekurangan saya walauponnn awk tau saya memang banyak lebih dari segi saiz....hehehe
::~Terima kasih jugak sebab awk tak mintak duit saya untuk cukupkan duit hantaran dulu....kekeke
::~ Semoga rumah kita tak roboh dihempap tanah kalo tanah runtuh...moga
teguh selamanya....ppsstttt...bukan bahtera ye sbb kami dok dalam umah, bukan atas bahtera...kekeke




2. Sila berikan dua contoh alat-alat atau sumber yang anda gunakan atau lakukan untuk memudahkan kerja anda. Tak kisahlah apa alat atau sumber sekali pun asal boleh diaplikasikan.

a) Membuka pintu rumah atau kereta
::~tentu lah guna kunci bukan kad prepaid yer...
::~kereta tak de lagi...dapat tumpang kereta En.Bab pun dah ok...ahakssss...

b) Mencucuk plug soket
::~aku rembat pen je atau benda2 yg tak perlu tajam tapi telus ah nak masuk lobang plug

c) Simpan air minuman
::~botol air mineral atau Tuppeware mak aku kat dapur....Air amat penting dalam idop aku sebab aku sangat mudah terhidrasi.....haussssssss

d) Ketika blackout
::~sementara nak jumpa lilin, aku buka lampu yang ada kat henpon aku nih...250 watttt...heheh

e) Meluahkan rasa hati
::~kepada seseorang bernama "Apple Hijau @ Yati"...sahabat alam maya dan sekarang dah pun jadi sahabat alam semesta..punchbag aku tuuu....dan kepada mak kesayangan aku juga...

f) Siang ikan
::~pakai pisau ikot saiz ikan. Kalo pakai senduk tak tersiang ikan tu...hehehe...jarang buat keje nih..

g) hendak buang air besar
::~aku sememangnya lawas. tapi aku dah mengenal pasti jenis makanan yang boleh membuat aku akan ke jamban selepas itu iaitu bubur kacang & KFC...ahaksss...

h) Di mana anda simpankan dokumen penting
::~dalam fail aku kaler pink...tapi surat beranak abah aku yang simpan sampai hari ni sebab dia sangat cermat orangnya berbanding aku...

i) Katakan ribut melanda dan pakaian anda melayang sama, apa yang patut anda tutup bagi mengelak rasa malu
::~apa punya soklan nih? aduhhh....mcm mana mau jwb ini soklan? Doa banyak-banyak agar kejadian ini tak terjadi pada diriku ini...

j) Apa yang anda guna untuk potong kuku
::~guna pengetip kuku. aku tak pernah gigit kuku aku sebab kuku kan kotorrrrr!!!!!!!!!

k) Melihat waktu
::~aku tak pakai jam sebab alergic....jadi aku tengok kat henpon je lah. Kalo kat umah aku tengok jam dinding...atau kalo tv tutup aku tengok kat dekoder Astro...hahaha

l) Kalau badan terasa panas
::~berkipas atau mandi...

m) Ternampak pencuri
::~kalo henpon ada kredit aku call 999..kalo tak de, aku jerit, kalo tak jerit aku dok dendiam je la

n) Kalau terjumpa duit RM50.00 dalam longkang yang dalam, bagaimana anda ingin mengambilnya
::~aku kais lah dengan kayu ke apa2 yang buleh...jangan sampai aku yang turun masuk longkang tu...hahaha...terdesakkkkkkkkk..........

o) Soalan akhir masa tidur apa yang anda suka peluk?
::~tak pelok apa-apa sebab aku menanti bantal pelok original...tettttt!!!!...hahaha...

Sekianlah tugasan saya pada waktu ini. Kita berjumpa di lain tugasan daripada orang-orang yang ada PHD...perasaan hasad dengki tgk aku dok goyang kaki....hahahah...gurau jer beb!!!


Nota Pink : Sakit otak hari ni jawab 2 tagged...uwaaaaaa


4 comments:

sue @ ela said...

smai tau bntal pluk pa..'BAB'

arapink said...

haitttt....pepandai je hang ye smai...heheheh

babab montot kang...

Aspalela said...

wakakkakaakak .... xD

lawak x hengattttt....aku suker..aku suker..
kang aku TAG hang plk ye ara..tungguuuu...

**ara..hang lepak mlm2 klu nmpk aku on9 YM ko buzz la... :P

arapink said...

ko tak de keje lain ke nak tag aku...hahaha...x pe pa, ko bagi jer. aku beres kan....

Dont Wori Dalingggg...

psstt: aku mmmg ada memalam tp kadang2 jd halimunan...kekeke