Get Well Soon...

Sunday, May 24, 2009



Special for.......


Kak Cutecda...

Semoga cepat sembuh yea...

Nota Pink::~ berhati-hatilah dijalanraya, mahupun diatas tangga...hehehe...vrrommm...larikkkk

10 comments:

Aspalela said...

sian le kak kiut itu.... :S

OKLiz said...

Smoga kak kiut cepat semboh.....:)

adoi ngantuknya nak sambung tido balik la...zzzzzzzzz

arapink said...

ha ah aspa....tapi dia dah ok dah...hope dia dah mula keje sok...

arapink said...

weh liz...anak dara ni...pantang cuti....hehehe

mangun...mangun....

mamarempit said...

sangat kasihan...smlm mama sms...dia kate..ari ni dh buleh lari2 mak dah...

sue @ ela said...

a'ah..sian kak kiut

arapink said...

To mama ::~ dah berlari-lari mak yer...hehehe..maknanya pelahan lah tu. kalo berlari-lari anak, laju...budak2 kan, badan ringan....hehehe

cutecida said...

huhuhu..mekasih la ara cyg & kawan2 semua yg simpati ngan nasib yg menimpa den ni huhuhu..bukan jatuh d timpa tangga tau...tangga tu yg den timpa hehehe..so far dh leh keje ni kira dh ok la..wlupun rase sengal2 tu ada...adeiii malas je ni...nasib la x makan ubat lau x zzzzzzzz le jawapnya kat opis..apa2 pun terima kasih semua..mmmuuahhhh

cutecida said...

hr ni dh leh lari2 anak dh.mingu dpn arap blh lah lari cam kena kejo dek hanjing kekekeke..

arapink said...

same-same akak cyg....hehehe

harap2 bleh lah cepat berlari mcm kene kejor yer...kalo bleh lari mcm tu maknanya dah sehat. segar bugar lah tu...hehehe