SBUD Club...

Friday, May 8, 2009

Sakit betis aku nih....adehhhh...maklumlah baru lepas ngemas "tongkang" yang ala-ala nak karam tu & aku dah pun upgrade sket jadi "Star Cruise" yang tak belayar secara mewah kat Laut Cina Selatan tapi hanya di Sungai Pahang....hehehehe...Opis aku lah tuh!!!!

Psstttt!!!! Award weh....apa lagi??? Rembat ah....hehhehe



SBUD Club....

aku pun tak tau sape yang tubuhkan...tapi pandai-pandai sendiri jer...heheheh...SBUD Club maksudnya anak-anak dara yang jadi kerani sambilan mcm aku kat semua pejabat2 Mara seluruh Pahang ni...

Tapi tak semua yang jd keahlian..cuma yang penah nampak batang idong je yg joint...penah ah sekali tempah T-Shirt kaler oren....wat kenangan konon.....huhuhu

Bila ingat2 balik, aku rasa macam AF lak...mana tak nyer...lepas sorang, sorang yg blahhh....tapi tak ada lah Prinsipal Tiara yang "vouge" tu....aku rase nak lantik Dak Aspa lah jadi Guru Besor...kekeke....hancussssss!!!!

Minggu Ketama...


Namanya Fiza....Dia cantik & manja. Kenalan pertama yang aku kenal. Masa tu Berkhidmat di Rompin. Dia adalah yg pertama ditamatkan perkhidmatan....coz dapat baby...kawin dah. manja ngan aku...sehingga hari ni dia adalah yang paling ingat kat aku...selalu tanya kabar & sms...dulu masa sama-sama dlm jabatan, dia adalah informer aku. apa-apa maklumat terkini & sensasi, dia tau dulu...pehtu dia pun kabor kat aku....TQ daling coz still remember me....


Minggu Kedua...


Yang ni pulak dak Siti. Dalam ramai-ramai dia yang paling muda...sekarang dah terbang ke AADK (Agensi Anti Dadah Kebangsaan) dolu-dolu dia berkhidmat di Jerantut. Sekarang dah diam, sepi, sunyi, etc yg seangkatan dengannya....hehehe. Jarang jumpa, tapi sokmo ckp dlm tipon...tu pun kalo ada hal je baru nak cari aku...ermmm.....skrg dah pun jd penjawat awam berstatus tetap....terus membisu...al-maklumlah sibuk ngan heroin, morfin, kokain, syabu & ais-ais bebeyyy...hahaha (tugas mcm tu, hati-hati dik oiiii...) Semoga Berbahagia....


Minggu Ketiga...



Minah bergigi besi ni pulak namanya Eli. Sekarang pun dah dapat taraf jawatan tetap kat Mara nih...Tahniah...dulu kat Lipis...rapat gak ngan aku ni dulu-dulu. tapi mcm biasa skrg dah pun sepi..kalo dgr sore pun sbb hal2 kerja...sms dah tak lepas. aku suker kwn ngan dia nih...ramah mesra alam...ni pon informer aku gak dulu...utk awak...Selamat Berbahagia & Maju Jaya...
Minggu Keempat...

Tabikkkkk....hahaha...Pengerusi club...Tinie. Dulu kat Bentong, kami saje2 lah yg lantik...bukan ape, sifat kepimpinan dan keketuaan....uhuahuahua...ayat apa aku pakai ni? Maap yer geng...hehhe...amat teserlah...nampak tegas tapi hati lembut wooo....baik bangattttt...skrg dah naik taraf sket...dah jd Penolong Pegawai....syabasssss wehhh.....Selamat Bertugas Dengan Cekal...

Minggu Kelima...




Dak cumeyyy yg sorang lagi ni nama Shima. Skrg bertugas kat Mara Maran...Sangat close ngan aku. dia masih lagi bertahan. dia lah geng aku sekarang. aku suker wat keje ngan dia, cekap dan pantas...hahahaha...ala-ala keter spot Okliz cat kuning tuh...eheksss.....aku rase dia ni leh jadi Naib Juara AF nih....hehehe...Semoga Makin Cun & Good Luck Dear


Final....


Sape lagi??????? Aku ler yang tinggal...hehehe....SBUD Club tinggal kenangan. Untuk semua kawanku di atas-atas sana, korang memang best sangat....boleh gelak sama-sama...nangis pun boleh berduet...hehehe...yang paling aku saspek, korang semua tangki besar cam aku...huahuahua...kalo makan time, mmg havoc ah..."Terima Kasih"...bertuah mengenali u all...kenangan manis bersama akan aku simpan untuk selamanya.....Cayanggggggg U Allll.....

p/s : windu korang....kawen jgn luper jemput....koi belikan adiah besar2 cam koi gak...hehehe

3 comments:

eli said...

tanks akak..letak gambar sy...nak nangis rasernyer...

eli said...

ermm tul la, masa jd sbud mcm2 dh lalui..nangis, gelak n part mkn..tu yg paling penting..mkn nasik pg ptg, siang mlm..

ira said...

akak...letakla gamba ira..ni sedey ni...hahahaha