Tagged Aspalela...

Friday, May 15, 2009


Terkedu campur terkesima...cewahhhhh...bila aku tgk tagged budak nakal sowang nih....bukan ape...aku tak ler terkezuttttt tengok muke kucing tercekik bijikkk rambutan ato gambor beruk mak yeh tu, tapi terkezuttttt tengok cik puru tuh!!!!!!!!!!....tidakkkkk....aku tak leh tgk ahli keluarga die...memang geliii....maap....


Ni makwe koi nak jawab tagged daripada dak nakal sowang nih...hehhehe...


1.) Bila Kali Terakhir Cuci Toilet...

3 hari lepas kot....aku ni kalo masuk jamban @ toilet ni mata mulalah rata mandang...tangan pun mula ah mencapai penyapu, berus.....dsb....apa lagi...nyental lah....


2.) Pencuci Apa Yang Digunakan...

apa ek nama yang itik tu???..hehehhe....haaaaa...yang tu ler. bila dah siap baru leh sembah2 sket Ajax tu....wongiiiii


3.) Dalam 1 Minggu, Baper Kali Mop Lantai...

hahaha...aku pun cam dak aspa...aku mop tang yg kotor tu jer....heheheh...kalo nak raya baru rajin mop lantai....tapi keje2 mop nih, aku jarang buat. Aku sub kat adik aku...sesekali balik umah..nah!! buat ko keje nih...hahaha


4.) Apa Tugasan Terakhir Anda Seblom Menjelang Malam...

haaaa.....kalo ari keje, sebelom maghrib aku tanak nasik untuk malam...sambil senget badan nengok Matahari...hehehhe....


5.) Apakah Menu Makan Malam Yang Paling Simple....

senang jer.....telor dadar. tapi jarang ah kedapur memalam nih....makan je apa yang ader...tak pun tumis jer sadin...abis citer..nak makan, makan ler...tanak sudahhhh!!!!


6.) Minuman Selalu Dibuat Waktu Pagi...

aku tak pernah wat air pepagi buta...hahahha....baekkkk punyer statement! aku siap terus blah pi keje...buat-buat air ni aku sub kat mak kesayangan aku....hehehe...sbb aku x minum air manis-manis nih....


7.) Sebelom Tido Apa Yang Akan Dilakukan...

Nak menanti mata pejam...(sebab aku ni umat yang paling payah lena...huhuhu) aku belek-belek majalah, sms ngan tett!!!!...heheh...pehtu dengar lagu dalam hp aku nih...dah ketat bijik mata ni baru lah lena.....zzZzzZzzzz....


8.) Harus Jawab Tagged...

ntah lah...aku rase semua dah disuruh wat natang nih...hahahah...aku cuma nak tolong baca jer lah...


waktu rehat panjang nih, orang pi masjid, membuta, melantak dan macam-macam lagi tapi aku menyiapkan keje...huhuhu.....bosannnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!



nota pink ::~ pinggang senget mop lantai...hehehe

2 comments:

Aspalela said...

aahhahahhaa....
tank kayu sbb jwb tag dr koi...

:P

Aspalela said...

eh! aku lmbt bace la ekk ara..ko dah post 3 n3..aku baru terempap2 nak membace n3 ko yg ni..kui3.....