Makan...

Thursday, May 28, 2009

Hari-hari makan....tak tau bila nak benti makan. Makan lak semuanya yang mengembang badan ketepi belah kiri dan kanan....orang nak belanja, aku sebat je lah....hahahaha....


Lunch Kelmarin

Lunch Semalam

Lunch Hari Ni....heheheh

Kene tobat dahhhh....hehehe....tak leh ah nak sokmo gitu. Kang tak pasai-pasai naik lak tekanan darah aku....tak sanggup.....tamau menetesssss air mata....sesekali buleh lah. Tapi kalo selalu, bukit ditarah pun boleh habis...kekekeke...So, hari ni kene tobat. Bukan Tobat nasuhah taw, tobat sambal belacan jer...hehhehe...

Nota Pink ::~makan, makan, makan.....

12 comments:

Aspalela said...

esok - PIZZA
lusa - KFC
tulat - Kenny rogers
tunggek - biskut mayat cecah air...

ahahahhaah.........

arapink said...

eh Pizza dah mkn semalam...
esok KFC lah pa.....
lepas tulat, tubing...

biskut mayat pun aku ngap jugak...hehehe

cutecida said...

selagi nyawa d kandung badan, kita makannnn je la,klu dh sakit seksa tau dpt tgk je huhuhu

Noraliza Ramly said...

mak ai terliurnya....hu3

menyesal masok sini sblum mencekik... perot lapo semacam..

adoi...

arapink said...

ara setuju ngan statement kak cute...hahaha

arapink said...

liz, lain kali nak datang umah koi makan kenyang dulu...hahaha..

kang tak daya tengok air liur menetessss tup...tup...tup...

sue @ ela said...

sdp nya..bak skit..dah lm x mkn mcd n pizza

mamarempit said...

lagi 1 minggu kek Lemon plak kan??? Kite kasik licin....cam pale david teo...ahakkkksss

cutecida said...

mama..selicin² pale laved teoh , licin lagi abg mutak kekekekeke

Aspalela said...

kak kiut..kana ban nnt....
wakakkakaka

Aspalela said...

dah le ara....
naik lapo lak aku mandang roti hi5 hang ni...

wekap..wekappp...mana cite baruuuu???

arapink said...

hampun semua....ara bz ya amat minggu nih....

weh...x sabor nak pi Lemon nih.

nak jumpa semua...hehehhe

aspa, aku dah buh entry baru...pi tgk skang