Pagi Yang Gelap...

Friday, May 1, 2009

Aku rase akulah umat yang pertama masuk umah pagi 1 Mei ni...hehehe...baru balik dari KL. aku baru pegi petang td je, tapi skrg dah sampai umah balik...cam keje gila je kan???? hahaha...untuk pengetahuan, aku selalu buat keje ni...hahaha...ulang alik Temerloh - KL dalam masa beberapa jam jer....
Tapi malam ni LPT (Lebuhraya Pantai Timur) memang meriah....banyak kete nak balik kampung. nak kencing pun kene beratur panjang kat stesen-stesen minyak...kedai-kedai makan pun, tak kira lah restoran mamak, McD, Dunkin Donut, Kari Kepala Ikan, even warung makteh piah pun penoh...masyukkkk!!! .tu belom kira tol-tol lagi....berlambak lah dapat duit untuk malam ni jer...psttt...tapi jalan masih lobang sana lobang sini...aku macam naik kuda daaaa...
Mata aku pun macam nak rabak dah....nak boboom dah...selamat pagi malaysia.

0 comments: