Last April....

Thursday, April 30, 2009

Esok dah Mei!!!!!!!!!! cepatnya masa berlalu...aku pun tak terkejor. macam mana ni??? target tak tercapai lagi ni...dah setengah tahun dah...huhuhu.... so....selamat HARI PEKERJA sok...untuk semua yang bekerja je lah, kuli2 mcm kita ni (yang merangkap bos tu aku tatau lah diorang wat keje ke tak...kuikuikui...maap bos) untuk penganggur tu...lu pikir lah sendiri mcm mana nak idop wehhhh....aku mang suka sangat cuti-cuti ni. Cuti setahun pun tak po, daripada dok opis yang mcm dok dalam kukus nih...dah lah panas (aircond leh x dak...dah 3 tahun aku keje sini) hampesss. tak sabor nak dapat keje lain...hahahha...apa plan korang esok...pssst...tapi aku caya petang ni semua gerakan dah bersedia nak fly kan? hahahha....termasuk ah aku...terbang ke KL lagik. kepada korang yang plan nak balik kampung ke, pi soping ke, pi picnic ke...pi kawen ke...aku ucapkan "SELAMAT"....semoga sampai ke destinasi dan apa yang dirancang menjadi nyata...insyaAllah....
"Selamat Hari Pekerja"

5 comments:

sue @ ela said...

amboi......sakan nmpk kak ara

mamarempit said...

moh kite pakat ramai2 balek kampong

woooooooooobalek kampong




ati girangggggggggggggg

Noraliza Ramly said...

aik pakwe koi nk pi kl lagi kew???? leklok lew...

Aspalela said...

wah....byknye cat rmh ko ni ara....keh3....

yo! coti melepakkan diri depan TV layan span bob!!....& patrik

:0

arapink said...

a) to smai ~ hang tolong akak memeriahkan umah ni...kekkeke

b) to mama ~ hati2 merempit ma...

c) to pakwe koi ~ KL tu ibarat umah kedua koi dari dulu lagi...kekekke

d) to aspa nakal ~ baik ko tgk span basuh pinggan mak ko kat dapur weh...tolong basuh pinggan umah aku sekali....kekeke

TQ oll'ssss....