Sarapan Di Mana????

Wednesday, July 29, 2009

Salam Rabu semua....laparlah pulak...hehehe....pagi ni belom sarapan lagi...aku tatau nak makan apa lagi pepagi gini. Dulu aku bukan jenis yang bersarapan, samada di rumah mahupun di pejabat. Dah terbiasa sejak sekolah lagi macam tu. Tapi semenjak dua menjak nih, aku dah terbiasa pulak sarapan di pejabat. Bila jam 8.30 tu mula lah perut aku nih mcm sengal jer. Nak pulak sekarang ni kat ofis aku macam dah jadi tradisi sarapan bersama-sama. Macam kenduri....Sanggup pergi ke mana-mana saja dalam bandar Temerloh ni nak cari tempat baru. Yang banyak pilihan makanan, nasi lemak, nasi kerabu, nasi dagang, sambal kerang, rendang ayam, laksa, mi kari...adoiii...macam-macamlah...Semua kami sapu bersih...kekeke....







Teringat Ahad lepas, tinggal di Temerloh tapi sarapan di Tasik Titiwangsa, KL...hehehe, orang sibuk lalu lalang jogging, kami mengisi perot. Orang pandang-pandang, kami wat tatau jer...hehehe. Menunya simple jer...ayam goreng, sambal udang & nasi putih, kami bawak dari Temerloh. Maklumlah adik-adik aku 2 orang ni memang nak masakan mak jugak walaupun simple. Semua makan dengan kusyuknya. Lepas tu barulah kami ke Nagoya Textile mencari langsir untuk hari raya nanti.... :-)
Nota Pink ::~ Lunch di mana pulak yer?

11 comments:

sue @ ela said...

lantak depa la nk mandng kak..depa nk wt segan + xtau nk msk..beli kdai ja

cutecida said...

hamboiiiii..ptt ler cam penah tgk je bumbung blkg tasik tu kui3...jauh sungguh sarapan ek..

arapink said...

To smai ::~ hahaha...betui2. mak akak ckp ni lah cara hidup sihat...org sibuk jog, kami sibuk makan...kekeke

To Cutecda ::~ mmg jauh bebenor...belakang Istana Budaya lagik...

sue @ ela said...

kak kiut - smai xpnh tgk..x pnh smpi lg..bc dlm nvel ja

kak ara - klu jog tp x jg pmakanan pn x ok gak kak

Sheila@CC said...

wah.. sempat lg lepak tsk titwangsa tu bfast ek.. emm... mesti best tu masakan mak.. bawak cini skit! hihi.. teliur rasanya..

arapink said...

To sue @ ela ::~ x pe dik, nnt kita ramai2 pi tgk teater kat IB k

To cc ::~ ha ah...sambil menjamu mata orang jogging sambil pegang tangan makwe...kelakor...ehekkk

sue @ ela said...

kak ara - teater?pa kn mngena lak teater dgn tasek ni?hehehehe

J@J@ / Bini The Rock said...

Arapink...

kamu kena TAG...
sila jawab yea!

hehehehhehhe

arapink said...

To sue @ ela ::~ teater kat Istana Budaya belakang tu...bumbung biru. Kat tasek org wat drama swasta...keke

To Kak Jaja ::~ TAG?????? baikkkk

Noraliza Ramly said...

Jauh oak breakfast erk! huhuhu

arapink said...

koi bese ah weh....mboh ngat melanton jauh ngat...

kekeke