Kemalasan Melanda Jiwa...

Monday, July 6, 2009



Nak tolong pon tak boleh...kemalasan melanda jiwa raga rotan aku nih....(bak kata cuke...uhuksss) ...tak tau nak cakap macam manalah...apa yang aku fikirkan sekarang...dengan kesihatan yang tidak begitu meriah....perasaan bosan tahap transformers....dikelilingi orang-orang yang juga membosankan aku...kat satu tempat je lah...bila keluar dari satu tempat itu, aku tenang. Lebih bahagia bila bersama family aku....adoiiiiiaiiii....nak berblogger pon tak kuasa....kedai aku pon dah lama tak bukak...tokey merundum nih...huhuhuhu...harap tak berpanjangan...huhuhu
Bosan...bosan...bosan...


Nota Pink ::~ Kemana harus ku lari????....

8 comments:

mamarempit said...

same ar ngn mama....tk dapek den nk nulung eh....

sue @ ela said...

insyaallah kak

cahaya kelip-kelip said...

apa kena mengena entri ni dgn picture yg diatas?

Aspalela said...

ape pasai nih??

:S

Noraliza Ramly said...

Liz nak beli baju transformer kat petronas tapi dah abis. Sgt sedey! uwaaaaaa

arapink said...

To mama ::~ mmg x dapek nak nolong ma....penyakit hati nih...huhuhu

To sue @ ela ::~ insyaAllah

To cahaya ::~ gambar yang dipaparkan tidak semestinya berkaitan...tapi mcm ada je...tersadai kat tepi buah oren sambil merenung masa depan...ahaksss

To aspa ::~ takde mende aspa...koi kemalasan sket skrg

To makwe koi ::~ i miss u liz....suker ngat aok nyelit...jgn nangis..kita cari kat stesen petronas yg lain...kekeke

u-neey said...

alaa jgn la camtu..

arapink said...

tengah sabar ni u-neey...huhuhu