Ara Ada Butik????

Thursday, July 23, 2009

Korang nampak tak apa yang aku nampak?????




Kalau korang jadi aku, apa yang korang rase??? Huhuhuhu.....terkezutttt influenza aku. Masa masuk kedai depan ni aku tak perasan lagi tapi bila siap-siap bayar barang, melangkah keluar je aku terpandang terus. Ya ampunnn.....benarkah???....Dalam hati ni cakap sampai hatinya orang tu buat nama butik dia cam nama aku...huhuhu....Beginilah nasib hidup ku yang malang...Ohhh Tuhann...tak boleh nak bersenang lenang....aku terfikir, kalaulah aku banyak duit, dah tentu perniagaan tu milik aku. Tak ada siapa pun yang akan memperdagangkan nama "ARA" itu sebelum aku...tapi nak buat macam mana....aku tak mampu lagi nak membuka perniagaan sebegitu rupa buat masa ini. TAPIIIIII........satu hari nanti aku pasti akan ada perniagaan sendiri dan ada produk-produk dibawah label "ARAPINK"...insyaAllah...jika Allah memurahkan rezeki ku.......butik ni terletak di kawasan premis perniagaan baru, butik ni belum siap sepenuhnya, tengah renovate....nanti aku post entry bila kedai tu dah siap...nak skodeng apa yang ada dalam "Butik Ara" tuh....huhuhu....




Nota Pink ::~ sengal....

10 comments:

cutecida said...

kekekekeke
oittt jgn pasan le hua hua hua

arapink said...

pasan apa mbak? huhuhu

mamarempit said...

tp tk de org brani buka kedai name mamarempit kan????

miahahahaha

Noraliza Ramly said...

Sian oak! Tulis nama koi pon takpe juga. Koi terima dgn hati yg rela. ekekee

arapink said...

ntah lah mama...hehhee..

kalo ada kan ma, diorang nak jual produk apa agaknya yg sesuai ngan "mamarempit"? kekeke

arapink said...

lizzzzz...koi suker ngat aok dtg umoh koi.... :-)

ye liz...nnt kalo payoh ngat koi buh je nama kedai koi "AraOkliz"...

Ok x? hehhhee

Aspalela said...

Lorrr...Ingatkan Butik hang yg sebeno2 nyerrr!!

..ayaakkkkk!!!..
wa sula salah kidai woo...
wa mau cali itu gitah cacing..
dia bagi gitah lambot....wwoooo!!!

Sikalang wa mau pigi itu kidai mamalempit!!!
apa ada jual sana???

arapink said...

aspa....wa talak juai itu gitah cacing looo...wa ada jual gitah lambot, gitah sekelap pun tak dak looo...

kidai mamalempit wa tatau ada juai apa...lu pigi tengok dulu maaa...

kakkka...letih koi ckp apek nih...

Sheila@CC said...

hihi.. semua pakat nk letak nama sdiri.. tp 'arapink' lum ada lg.. tu baru 'ara' jer.. koi bukak la nti.. kami support jer..

mama--klu buka kedai 'mamarempit' terus barang2 sold out..

arapink said...

kalo mamarempit bukak kedai...kita jd customer terlambat lah cc...

sebab kita jauh...huhuhu