Selamat Bertunang Mira...

Tuesday, July 14, 2009

Kemalasan melanda lagi....bukan malas tapi aku bizi ya amat....bizi yang saje dibuat, bizi ngan bisnes ye jugak...cewahhhh...hehehhe...Sabtu lepas aku pegi majlis bertunang my fren merangkap tukang jahit peribadi aku...hehehe....Korang layan ah gambor-gambor ni yer....


Meriahnya majlis ko ye Mira...hehehe..kedua-dua belah keluarga sedang dok berbincang-bincang hal yang sepatutnya.....


Alahaiii...manisnya...

Bakal mak mertua menyarungkan cincin bertunang..tanda ikatan...

Aku ngan adik perempuan aku sakan dok menyelit...hehehhe

Inilah semua hantaran....yang hijau kotak-kotak tu dari belah lelaki. Yang bunga-bunga peach tu dari pihak perempuan. Untuk makluman, itu adalah hasil kerja tangan aku bersama Mira....kekekek

Sekian....Kita tunggu entry Mira kawin tahun depan...kekekke

Nota Pink ::~ Bilakah tiba saat aku pula?????

4 comments:

Anonymous said...

wah.. pandainye cik ara kita nie mghias..

ieda Harun said...

nt ara nya majlis akak tlg ek,,,tp tlg tgk je kui3

arapink said...

sket2 je cc... :-)

arapink said...

tgk pon x pe...janji datang...jadi pengapit ah mbak...hahahha