Gud Luck Makwe Koi....

Wednesday, July 1, 2009



Best Wishes.....



GOOD LUCK



&



ALL THE BEST




TO YOU




OKLIZ....




"Hebat tak kita 2 berdua pose liz????...hahahha"
Nota Pink ::~ Aok jangan luper mesej koi...ada mase kita jumpa...aok banje koi yak...hehehe...take care liz kat tempat baru....

7 comments:

Noraliza Ramly said...

Salam Ara,

Thanks very much! huhuhu (terharu)

Utk Ara jugak --> all the best!

p/s --> Bila aku sudah tiada, simpan semua laguku, jgn dilupakan aku!

arapink said...

huhuhu....sedih lah liz...

koi rase mcm dah lame sgt kenai aok...

p/s : jgn lupa tackle pakwe Proton...kekekek

sue @ ela said...

gud luck liz..jgn lupo km kt sni..

arapink said...

pasti makwe koi tu tak lupakan kita smai...

:-)

Noraliza Ramly said...

Ara --> koi tak pandai mengorat! kah kah kah

Smai --> Thanks n gud luck to you too!

Sheila@CC said...

all the best liz.. kt mana ko berada jgn lupai kami ni k.. mizz u.. Ara, gambo berdua tu klu cc ada tgh kan lg best. hihihi

arapink said...

To Liz ::~ koi x suh aok ngorat tapi aok jeling2 jer..hehehe

To cc ::~ tepat sekali cc...kalo cc dok tengah2 tu mang perfectlah...kene apit ngan makwe pahang...hehehe