Apa Masalahnya???

Monday, July 20, 2009

Kenapa Yer?????

Gambar ada kene-mengena yer...
Macam mana nak cakap yer? Macam mana nak explainkan apa yang jadi? Saya tau saya ni sensitip tapi kenapa nak buat saya makin sensitip? Tolonglah jelaskan apa yang berlaku sebenarnya. Saya bukan boleh jadi invisible women pun, boleh bertenggek kat tepi, bleh tengok apa yang jadi...mana nak tau kalau tak diberitahu. Bosannya hari-hari penuh dengan emosi...walaupun saya cuba nak kontrol. Takpelah, mungkin tak boleh nak pergi jauh sangat...disekitar sini je lah. Semoga sentiasa sihat dan gembira dengan apa yang akan dilakukan dan sedang dilakukan sekarang...saya masih seperti dulu...


Nota Pink ::~ Thinking Of You...

13 comments:

J@J@ / Bini The Rock said...

Sedang dilamun cinta kah?????

Moga dapat yg terbaik!

sue @ ela said...

sabaq ja la..klu rs mcm d permain2 kn ati n prasaan..agkt kaki ja la

cutecida said...

sekarang di rambut pun dah x s ma hitam,apatah lagi hati & perasaan org kan...kdg mulut kata ya hati ragu²..sabar je laaa

arapink said...

To Kak Jaja ::~ tidakkkk....cuma rase payah jer nak dapat yang terbaik....doakan saya yea

To Sue @ Ela ::~ tengah sabaqlah nih...tapi payah juga kalo tak pernah nak usaha selami hati org lain

To Kak Cute ::~ fenin2...uhukksss

sue @ ela said...

kak ara..jhn nk kita ja yg nk ambk tau n selami pa yg 1 pihk lg rasa..pihak lg 1 pn kn wt mcm 2 gak..kn da give n take,klu sorg ja b'usha sorg lg dok mcm tgul kayu @ batu..baik x pyh..agkt kaki ja..kita lak yg mcm hegeh2..klu ya ckp ya..jgn bg org len dok t'tnya n slhkn dri sndri napa jd mcm ni?napa dia wt aku mcm ni?jgn wt kt org len klu xnk org wt kita..WHAT U GIVE U WILL GET BACK..

arapink said...

ni yang nak emosi nih...hahaha
TQ dik..prihtin dgn akak...huhuhu
biarkan Luncai terjun dengan labu-labunya...

sue @ ela said...

jgn trjun kak..dosa oooo....xdak hal la kak..kak dah mcm kakak adik pn

arapink said...

Luncai tu org lain..bkn akak...hehehe....

terjun dlm air jer..bkn mcm terjun bangunan...kekeke

anyway...thanks a lot dik

u-neey said...

nape emosi ni? bulan tengah mengambang ke? hehe..

sue @ ela said...

trjun dlm air blh klu pndi brenang n jgn trjun kat aiq yg arus dia laju..pndi brenang pn blm tntu slmt kak..

arapink said...

To U-neey ::~ bulan sentiasa penoh...hehehe

Ro Sue @ Ela ::~ terjun swiming pool lah..baru best..hehehhe

Aspalela said...

Ara....
ko rerajin la wat blogwalking..mana tau ade yg buat N3 :
"Sedang Mencari Jodoh!"

:P

wehh! BUGAN single laa....ehhehe

arapink said...

woit aspa....bugan lak. kang dia nyanyi lagu Congo tu kang payah lak aku nak paham...

hahahaha....