Aku Yang Sibuk...

Tuesday, November 3, 2009




Lawa cincin ni kan?



Jodoh aku belum sampai lagi, tapi adik perempuan kesayangan aku akan bertunang awal Disember ni. Walaupun dia yang nak bertunang, tapi kesibukannya aku yang terasa. Sebab persiapan dari segi hantaran dan cenderahati dah start cari. Memandangkan adik aku ni duduk di KL dan jarang balik, jadinya aku lah yang akan tolong buatkan.
Sabtu lepas aku dengan dia dah mula mencari barang-barang seperti bakul untuk hantaran, bunga-bunga, cenderahati, reben-reben dan sedikit barang-banrang untuk dijadikan hantaran. Walaupun tengah sibuk dengan persiapan seminar yang macam entah apa-apa tu, aku masih sempat nak menyibukkan diri tentang hal ini.
Banyak lagi barang-barang yang perlu dibeli. Walaupun ini hanyalah majlis pertunangan, tapi persiapannya tetap ada. mungkin nanti ada masa aku akan menyibukkan entry tentang itu nanti...hehehe...jangan marah. Agaknya kalau aku yang bertunang lagi lah banyaknya entry yg nak diselitkan dalam rumah aku ni kan...agaknyer lah...hehehe
Ada jugak beberapa keping gambar, tapi malas pulak nak upload. Bukanlah malas sangat tapi tak ada masa, badan pun dah penat, nak lagi kalau dah malam. Baik aku memikirkan cara untuk tido awal. Bila tido kita tak stress. Stress yang semua orang benci nak hadapi termasulah aku ni. Orang yang mendatangkan masalah, dan memberikan masalah lain pula kepada kita....huh!
Nota Pink ::~ Bestnya dapat tido nyenyak hingga pagi...

8 comments:

CikMin said...

langkah bendul la ni ye ara....xpe..esok2 adik lak tolong siapkan hantaran ara.tahniah tuk adik ara ye..selamat bertunang...

iina said...

Nanti smpilah jodoh ara.. jgn lupa jemput akak untuk undangan kwin ara nnti ;).. InsyAllah ada jodoh Ara

J@J@ / Bini The Rock said...

tak lama lagi mesti ara pulak ikut jejak langkah adik...
Ni satu doa ni tau...hehehe!

Betol tu, pikir cara nak tido awal ;g bagus..blh ilangkan stress...org lain buat hal kita plk yg menanggung!...

sue @ ela said...

xpa kak...ambik brkat..mn nk tau..pas ni kak..bkn btung trus nikah

sue @ ela said...

dah smpi seru nt jgn lpa adk erk

cutecida said...

oitt langkah bendul eh,xpe2 dh smpai seru dia,pasni turn akak dia lak kan..jgn lupa ajak akak ek....

mamarempit said...

mama dulu pun langkah bendul gak....hahha...

ara...jodoh tu akan tiba, insyaAllah....

arapink said...

Cik Min,
Mesti berdebar kan? hehhe...ha ah cikmin, langkah bendul. takpe lah, lantak ah nak langkah bendul ke, parit ke...janji semua berjalan lancar...ara tak pe...tapi tak arap dia nak siapkan hantaran ara sbb tangan dia...tak berseni langsung!!!!...kekkee

Kak iina,
InsyaAllah, akak doakan yer. Jangan risau, ara jemput. Bestnya kalo kak iina datang, orang jauh...hehehhe. Kot2 dpt adiah dari Glasgow...cehhh...berangan lak ara nih...hehehe

Kak Jaja,
Doa seorang kakak makbu...amin
Terpaksalah tanggung. Maklumlah kita ni kuli ajer, lain lah kalo kita ni bos, arahkan ajer...janji settle...

Smai,
Moga2 lepas ni akak pulak. Doakanlah...jangan risau, hang mai tidoq umah akak...kehkehkeh

Kak Cute,
Ha ah, seru dah sampai. Takpa. Mana tau kot2 dapat cincin langkah bendul...muahahaha...Ara jemput, kenduri tahun depan. Kawin dak ni. Kenduri ara lambat lagi...huhuhu

Mama Cayang,
Ye ke ma??? hehehe...relaks jer kan. Kita ni kan kakak solehah, selamber jer...Doakan Ara yer ma :-)