1st Tag...1st Award 2010...

Thursday, April 1, 2010

Patutlah hati tergerak nak aktifkan blog ni, rupanya aku telah di"tag" oleh mamarempit...hahaha...dah lama tak kena benda alah ni...Sebelum tu aku dah kutip Award pertama tahun 2010 nih...Maceh mama...

Maap ler mama ek, Ara lambat benor nak wat tag mama nih. Saja mensibukkan diri sebenaunyer...heheheh...so, sekarang dah nekad nak bersihkan blog ara nih...Meh nak jawab tag mama ::~



1. Thank & link the person that gave you this award..iaitu Mamarempit..(Settle Maaaa)

2. State 7 things about yourself .....(perghhh!!!! omputeh ek...hahaha) ni sekadar menjawab dengan hati yg tulus mulus tau, bukan nak pomot diri sendiri...kekeke
a. Tak suker orang merokok sebab busyuk!!!!!
b. Sekarang suker benor tengok tv...dolu2 pon tengok gak tv tp dah lama jarang tengok tv...sekarang baru nak minat...
c. Penggemar hati ayam masak kicap...kekekkee
d. Tension kalo tak dapat balik kampung...hahaha...korang tau kot aku jenis manusia apakah...homesick!!!!
e. Risau kalo topup henpon habis...huhuhu...x dapat call & sms Mdm. Sara & orang2 yg aku sayangi...cewahhh
f. Sangat penyayang, lembut ati mcm agar-agar, pemaaf, penyedih, pemurah dan semua pe-pe yang patut...hahahha
g. Sangat takot/geli/seram kat katak...walaupon karakter karton...tolonggg!!!!!!

3. pass this award to 15 bloggerz that you've discovered and think they are fantastic....

Aku ni segan nak pass tag kat org nih...takpe lah...sape yg rajin dan tak de keje nak buat, hambiklah...dgn award sekali aku kasi...hehehhe..

Today adalah Thursday, tomorrow adalah Friday...maksudnya aku akan balik ke jalan yang benar, iaitu balik kampung...heheheh...jangan marah ek...


Nota Pink ::~ start menerima semua tag...silakan :-)

4 comments:

cutecida said...

jawap suda ek...tp cm xnmpak jer link 'mama' tu hehe...meh meriahkan semua blog kita ek hehe

J@J@ / Bini The Rock said...

Jom jomm jommmm jommmm
jom heboh hebohhh!!

Ara, kita serupa la..
baru hegeh2 nak kemas rumah katanya..hik hik hikk!

Harap2 apa yg dikatakan akan tercapai jua..moga lps ni jd pemblogger TEGAR dan KEKAR

hohohoaoaooaoa
xD

mamarempit said...

kampong adalah pakwe ara no 1...ngeee

arapink said...

Mbak Kiut,
Dah, tak sedor kena tag sebenarnya. Kunci umah hilang...hahaha...
Tu lah, azam bulan baru nih...hehehe

Kak Jaja,
Jom...jom...jom...hebohhhh!!!!!
Umah dah tak gaye umah dah....mcm tongkang pecah...hahaha

Mama,
Ya betuiiiii....tu lah pakwe ara. Pakwe lain tak dak...jantan payah nak cari...hehehe