Sepi...

Friday, April 16, 2010



Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
Aku tetap diam



Nota Pink ::~ Selingan ajer....

8 comments:

Zarith said...

kak jgn sepi....klu zaa ade dekat ngan akak kita boleh gelak2 mcm dulu kan

Faheem Jr said...

salam ara..sedihnyer baca ni..baru ni ara ada hit kaunter LG tak?teringat la zaman kita dok bertenggek kat pintu rumah dia tu kan..ngeeee :)

arapink said...

Zarith...
Tu lah, aok jauh ngat. kalo tak boleh lah hiburkan hati akak ni dengan lawak aok tu...hehhehe

Faheem Jr...
Cik Min!!!...i miss u. Ara tak sempat lah nak hit kaunter LG, masuk jer, terlepas sudahhhh...hehehe...sebab tu tak pernah menang pape. Cik Min dah menang adih dr LG ek? huhuhu...jeles :-)

Aida Rezuan said...

Ara,

Alahai Ara.. jangan gundah gulana tau. Apa2 pon terjadi.. Temerloh masih tersergam indah menyambut mesra Ara :)

syain said...

Just see without eye..You can see real life..

sue @ ela said...

hidup ni x seindah yg kt ingin kn..kdg2 org yg b'ada dlm kmwhn b'hrp dia mskin..bgtu jg yg miskin...yg kdg2 bhrp dia solo,bgtu jg yg solo hrp dia b'pnya..

pa pn,kita kn bsyukur...insyaallah..smua dah d tntukan sblm kt d lhrkan. pa yg mmpu..kt bdoa agar sepi itu jauh dr kita.

tp jgn kita lupa sepi 2 satu nkmat,hargai la pa yg datg n mndtg..

p/s : maaf klu da slh tatacara...

cutecida said...

kdg² apa yg kita harapkan tidak selalu nya menjadi satu yg indah...hakikat yg perlu kita hadapi & biarlah mimpi yg indah tu tetap menjadi mimpi & jalanilah hidup ini seadanya...sepi itu indah tapi ada masanya ia membuka ruang yg amat kosong....

arapink said...

Aida Rezuan,
Temerloh tetap dihati koi. sebab di situ lah ada keindahan dalam idop koi....

Syain,
Thanks dear...

Sue@Ela,
TQ dik...

Kak kiut,
Benar...sepi itu indah tapi kadang-kala mcm tak sanggup nak hadapinya...