Pagi Yang Hujan...

Wednesday, September 30, 2009

Bila hujan-hujan pagi macam ni, perut mulalah melalak. Tahap kecerdasan pun kurang sebab kepala otak ingat bantal...hehehehe...


Dah lepas raya ni makan dah kembali kepada sedia kala, makan tak ingat dunia. Lagi best pagi ni ada orang belanja nasi lemak udang. Rupa tak cantiklah macam surf dalam pinggan yer, berbungkus, maklumlah yer...hehehe...sangat sedap. Dan aku pasti sekejap lagi biji mata aku pun buntang nak tertido...hehehe






Officemate aku pulak bawak lepat pisang yang lemak dan berkrim tu...aduhhhhh....sedapnya. Tapi saki baki kuih raya ada lagi ni. Nanti dah takde benda nak makan, habuk pun aku telan...hehhehe....


Nota Pink ::~ Makan...Makan...Makan...

17 comments:

sI tEDI said...

makan2 time!

adianiez AIDA said...

yes, aida pun da kembali b'fast nasi lemak, karipap sardin, burger m'sia, etc...
sedap nyer nasi lemak udang!!!
yg berbungkus ler lebih mashuuukk!

cutecida said...

best nyer nasik lemakk...dah kat 2 mgu raye lom lg mkn nasik lemak ni huhuhu

arapink said...

ye tedi...makan-makan time...kadang tak ada time pon...hehehe

arapink said...

sedapnya...dah lama tak mkn nasi lemak kan, bulan2 puasa tak layan nasi lemak...hehehe

tu ler, yg berbungkus tu lah yg tak sabor nak kene ngap...muahahaha

arapink said...

pi cari kak cute...jangan tak cari...menu nak melayukan mata tu...kekeke

Mawar_berduri said...

nampak sedap lepat pisang tu ..hoho

Aspalela said...

aku makan nasi pattaya tghari td ponnnn...dah mula sangap 24jam tanpa henti ni ara oittt!!!

sue @ ela said...

SENGAL LA TENET ARINI...
sdp nya mkn ns lmk

iina said...

amboi ara.. kembali memeuhkan ppeyut ekk hehehe

arapink said...

Lepat tu memang sedap mawar oiii...
kak ara makan sambil pejam mata, menikmati rasa dengan sepenuhnya...muahahaha

arapink said...

aku pon sama lah aspa....

asyik nak mengunyah jer...tak sedor diri nih, memang dah kembang setaman....hehehehe

arapink said...

tenet memang mengong smai...sabor je lah

arapink said...

hai kak iina cyg :-)

itulah kerjanya...macam mana nak pose 6 kalo ni tak benti nak memenuhkan perot ajer...adoiiii

Mawar_berduri said...

amboi..saje je tau k.Ara ni...petang nanti nak pegi pasar malam la cari lepat pisang ... huhuhu

arapink said...

cari...jangan tak cari mawar...hehehe

sue @ ela said...

adei..citer lepat pisg plak ka ni?hmmm