Awas My Follower...

Tuesday, September 22, 2009

STICKY ENTRY....JELING-JELINGLAH YER... AHAKSSSS....




Salam sejahtera kepada semua follower http://rospink.blogspot.com/ sekalian.....
Korang mesti nampak gambar objek di atas kan? Jadi, ianya mungkin menjadi milik anda nanti. Kepada semua follower blog ni, yang sekarang baru sahaja mencecah 46 orang semuanya, dan mungkin akan bertambah nanti, insyaAllah.... satu Hadiah Misteri akan diberikan oleh tuan rumah yang baik hati ni untuk hanya seorang sahaja follower yang bertuah. Bukan apa, tuan rumah saja nak suker-suker ajer. Nak memeriahkan rumahnya yang tak berapa nak meriah nih...hehehhe...
Akan tetapi, follower yang mana yang bertuah itu, akan dibuat cabutan undi oleh tangan Cik Arapink sendiri...bukan tangan Mr. Wellesley atau tangan Mdm. Sara yer...hehehe...sedikit masa nanti tuan rumah akan mengumumkan follower yang keberapa yang akan terpilih untuk hadiah misteri ini. Hadiahnya tidak lumayan mana....Habib Jewel ke, handbag LV ke atau perfume Tommy Girl....hadiahnya hanya yang sedang-sedang saja...mengikut kemampuan tuan rumah saja......
Anda hanya perlu melihat entry terbaru sahaja. Tuan rumah akan memaparkan wajah anda dan nama anda disini nanti...pihak tuan rumah akan menghubungi anda untuk urusan penghantaran hadiah yang tak seberapa tu...hehehhe
Jadi, kepada semua follower blog ini, nantikan entry akan datang yer.......


Nota Pink ::~ Mungkin selepas Hari Raya apabila Cik Arapink lega dari mood beraya...kekeke

28 comments:

orkedanza said...

harap2 i la follower yg bertuah tu..ehehehe....

sue @ ela said...

orkedanza => org yg dpt ni mmg btuah la..hehehe

J@J@ / Bini The Rock said...

huhhh!!!
kena mandrem kuat skt mlm nie....


heheheheh

arapink said...

To Orkedanza ::~ Mana tau kan kalau u yg bertuah itu...hehehe

arapink said...

To Smai ::~ Namapin hadiah misteri kan...memang bertuahlah sape yang dapat nanti... :-)

arapink said...

To Kak Jaja ::~ hahaha....hah! Jangan tak mandremmm...

Mandi bunga 3 tempayan dulu kak jaja...kekeke

mamarempit said...

ape la tuh???? rajin nye ko

Aspalela said...

aku naaaakkkkkkkkkk....

ni siap bertolak2 dgn mama ni, nak dpt FG dr ko ara oitt...

wwuhuuuu!!

ape isi dlm tu ara??? pantiliner ke?

arapink said...

mama...ara saje suke2 jer :-)

arapink said...

aspalela...ko jangan bertolak2 dengan mama, kang ada yg tersungkur muka pintu kang...hahaha

ko nak ke pantiliner? aku bg yg bunga2 nak? hihihi

cutecida said...

vavavavava.adiah raye ke hehehehe

arapink said...

ni adiah lepas raya...kekeke

kuina said...

klu tak pyah undi bg kat saya terus tak leh ker...

hehehe...

arapink said...

hehehe...kuina, ara kene pilih. mana tau kan kuina yang bertuah tu :-)

sue @ ela said...

post ni bkn dh lama ka?

arapink said...

ini sticky mode...ia akan tetap ada di atas sehingga 20 sept wpun ada entry baru

Sheila@CC said...

ada can ke ni agak nyer. hihi... apa la tu?

arapink said...

tak mustahil cc...mana tau kan?

ara tengah fikir apa hadiahnya :-)

Mawar_berduri said...

Huish........suspen..suspen...hihihi :)

arapink said...

tunggu ah mawar...hehheeh

u-neey said...

suspennye hadiah ara ni.

arapink said...

hehehe....tu lah. tengah dok mikir apa nak diberikan nih...

kalo u-neey dapat, ara nak jumpa u-neey tau :-) nk bagi by hand

julietchun said...

dan pemenangnya adalah Ju...juuli..sila sambung sendiri,kekekekeke.

murah rezeki tuan umah.

arapink said...

kalo julietttt menang, ara akan sambung sampai abis nama tu...

kalo tak menang, ara sebut sampai 'juuliiii' jer lah ek...

hehehhe....amin, harap murah rezeki tuan umah :-)

u-neey said...

Insyaallah kalu saya dapat boleh kita jumpe sesambil ronda2 tgk baju raya. hehe..

arapink said...

u-neey...masa tu baju raya orang dah bungkus...semua akan berlaku selepas raya..hehhehe

matabulat (lat) said...

mntak² lat trpilih & dpt hadiah dri kak ara.........ekeke

arapink said...

insyaAllah lat...

nnt kak ara buat pilihan kat dalam balang yer...hehehe