Tagged...Sila Jawab

Tuesday, June 23, 2009

Perasaan....aku dengan suker hati mentagged kengkawan semua. Bukan hape, jeles gak aku je yg kene tag, apa kata aku lak bagi kat korang...jangan risau, tagged aku mudah jer....tagged santai-santai dihari cuti yang penoh dengan kepeninan...oittt, ayat apa nih???...hehhee...lantak... Sebelum tu ....


1. Dengan rasa rendah diri, anda dianugerahkan Award ni untuk diletakkan di blog anda. Sila copy paste yer.





Aku rase award ni tak jd kontrovesi sbb tak terkeluar tahun 2009 lagi...hehehe


2. Sila ceritakan kembali siapakah yang menganugerahkan award ini kepada anda. Apakah pandangan anda terhadapnya.


Memandangkan aku sendiri yang bagi, so...no komen...ahakssss



3. Anda dikehendaki menyatakan pendapat sendiri tentang larangan berintenet di pejabat.


Aku pun tatau nak cakap pe pasal ni...sebab aku adalah antaranya...huhuhu...tapi sendiri mau ingatlah..had-hadkan lah....sedor diri...kuangkuangkuang...



4. Setiap blogger dikehendaki mengemukakan 3 cara yang sesuai/fleksibel cara untuk merehatkan minda & badan seketika di pejabat.


-----> surf internet


-----> dok dendiam kat kerusi aku dan tutup mata...psttt...bkn tido taw


-----> minum air yang sejuk



5. Sila pilih 8 blogger untuk menerima award dan menjawab tagged ini.



  • mamarempit

  • aspalela

  • cutecda

  • okliz

  • smai

  • matabulat

  • jaja / bini the rock

  • jiejie (shaz dliena)

6. Jika anda ditegur kerana menyalahgunakan internet dipejabat, apakah tindakan anda.


Diam seketika dan menyelit jugak bila perlu...aku ni memang degil...huhuhuhu



7. Nyatakan 5 tempat yang anda ingin pergi buat masa ini dan apakah sebabnya.



  • Mekah -----> nak wat Umrah & Haji ngan mak aku

  • London -----> nak jenjalan menikmati keindahan negara orang (nak bawak mama..jgn luper haaaa) ..ahahaha

  • Aquaria KLCC -----> nak tengok ikan & mermaid yang jeles kat aku tu (kalo jumpa ahhh)

  • Angah Restoran -----> nak jumpa tettt!!!!

  • A'Famosa -----> nak havoc ngan mak, abah & adik beradik aku jer....


Ucapan tuan rumah, terima kasih kerana bagi kerjasama menjawab tagged ini.... hehehehe... Lain kali aku lak kene tagged...sokmo pon...hahahha....






Nota Pink :: tagged kali pertama...tak taw betui ke idak...hehhee...layannnnnnn...



2 comments:

Aspalela said...

Ara....

aku dah jawab dgn sopan santunnye...

sila la jengah...

arapink said...

ni yg aku sayang lebih kat ko ni aspa....hahaha

macehh!!!