Bunga Kat Rumah....

Thursday, June 11, 2009



Elmo ::~ Shrek, ko suke tanam bunga yer ?

Shrek ::~ Ha ah, memang aku suker. Lagipun bunga-bunga ni cantek...

Elmo ::~ Tapi aku rase, bunga-bunga kat umah ko ni tak lawa lah...

Shrek ::~ Kalo tak lawa, ko jangan pandang rumah aku...

Elmo ::~ Eh, kenapa pulak?



Shrek ::~ Rumah ni rumah aku, ikut suka aku lah nak buat apa pon....nanti-nanti aku nak buat kolam pulak.
Senang nak berenang sambil berangan kat Puteri Fiona....

Elmo ::~ Ikut suka ko lah...rumah ko...

Shrek ::~ Tau takpe...


Elmo pun berjalan meninggalkan perkarangan rumah Shrek dengan hati yang kosong....



Nota Pink ::~ Menyelam lama lebih baik daripada bertenggek kat atas pokok...bimbang tergolek ke tanah ditiup angin...



6 comments:

cutecida said...

huk aloooo,mendalam sunguh makna tersirat huhuhuu

mamarempit said...

sedih beno munyik nyer

OKLiz said...

Touching giler cite ni!!!!!!

sampai menusuk ke dlm lubuk hatiku yg paling dalam.

arapink said...

To cute ::~ dalam ker mbak? ermm...ara fikir jap

To mama ::~ sedih ma...memang sedih

To Liz makwe koi ::~ Liz...siapalah aku ini...untuk memintal buih yang memutih...menjadi permaidani...huhuhuk...

To olz ::~ nnt jgn lupakan ara yer...uwaaaa

Anonymous said...

nani...url cuke dah tuko..nnt kite ym esok ek...

tersirat cite elmo n shrek tu :)

~cuke~

arapink said...

ok cuke...nnt bg taw k

mmg lah..tersirat tu...long story
nanti nani citer k cuke