Undangan Perkahwinan...

Monday, October 19, 2009

Sekarang dah masuk musim orang kawin. Orang yang kawin, bukan aku....huhuhu...jadinya banyaklah undangan yang aku terima. Salah satunya adalah dari sahabat alam maya (Yahoo Messenger). Aku tak pernah jumpa dia. Dah 5 tahun bersahabat dari jauh. Dia guna nick Apple Hijau. Atas kekeliruan, dan salah orang, akhirnya kedua-dua Apple Hijau ni jadi sahabat baik aku....hehehhe....nak kawin pun dalam bulan yang sama...kebetulan sangat.







Ni lah dia Kad Undangan Perkahwinan yang sangat comel. Ilustrasi kartun di depannya...jarang sekali kad undangan tertera gambar animasi...





Tapi itulah...jauh sangat. Cuke....mintak maaf...Nani rase tak dapat datang kahwin Cuke. Sebab Ahad tu ada program jabatan. Dulu-dulu berangan bukan main lagi nak pi Tanah Merah naik keretapi, tapi....uwaaaaa....


Tengok petanya, kreatif sangat. Garenti tak sesat...hehehe.


Ni lah dia sahabat alam maya aku, Cuke @ Apple Hijau....bersama tunangan tersayang, Yon Chan. Ucapan untuk Cuke :

SELAMAT PENGANTIN BARU

CUKE & YON CHAN

SEMOGA KEKAL BERBAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT BERSAMA....

Nani tak dapat hadir. Jangan lupa upload gambar kawin banyak-banyak tau kat blog cuke. Nani sabar menanti nih. Lepas ni doakan Nani pulak ye Cuke. InsyaAllah jumpa gak nanti kat Bangi.......huhuhu...tapi bila? Tungguuuuu......

Nota Pink ::~ Hadiah Cuke Nani pos yer... :-)

14 comments:

UnGu VioLet said...

selamat pengantin baru juga dari mar...

sI tEDI said...

aduhai.. comelnya kad.. aku pun nak buat.. tapi bila aku nak kawen. ekekekek

arapink said...

moga diorang bahagia kan Mar :-)

arapink said...

Ted, aku pon nak gak tempah tapi bilakah tiba harinya? huhuhu

sue @ ela said...

comey la kak kad depa....xpa..nt smai wt mcm 2 gak erk

arapink said...

ha ah...buatlah :-)

sue @ ela said...

tgu la dlu kak.....kn carik clon dlu ni...bru leh wt.

cutecida said...

leh nmpak peta ja..tp mmg kreatif la....pasni akak nk hat ni anta kad undangan lak hehehehe

arapink said...

hat mana tu? hehehhe...tungguuuu

sue @ ela said...

hat tuan umah la.....

Anonymous said...

terima kasih nani...
terima kasih sume....

*tak pe nani...insya-Allah ada umo, kite jupe gak... :(( *

~cuke~

arapink said...

huhuhu...cuke...

janganlah sedeyyy....pengantin baru kene senyum sokmo cuke :-)

insyaAllah....nnt kita jumpa...

luv u....

sue @ ela said...

sama² kaseh cuke

Aspalela said...

kartun lorr...

lawo!