Macam-Macam Perasaan Part 2...

Monday, October 26, 2009

Gambar meja aku ni ada kena mengena dengan tajuk entry

Macam-macam perasaan ini masih bersarang di hati. Hari ni aku cuti tapi sekarang aku terpacak di pejabat....macam mana tu? Terpaksa. Sebab aku rase untuk program jabatan akan datang hanya ku berdua ngan bos aku jer yang kerja dalam ofis ni. Sebab tu aku terpaksa datang... Kerja ramai-ramai tapi penat sorang-sorang. Best sangat macam tu kalo you all nak tau...

Nota Pink ::~ Sakitnya....



6 comments:

manusia biasa said...

apa blh buat kak

Anonymous said...

perghhhh...banyaknye keje...

jem otak!!

julietchun said...

buleh kurus kalo tiap2 hari buat keje lagu nih.

Kak Lia said...

huu...10sen la oak ye....koi nk nulung...tk tau....hehehe

nulung nengok je la yek

ieda Harun said...

adoiiii semak otak nengok keje ni huhuhu

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah dari Pak karamu