Sepanjang Minggu Yang Tak Syok....

Friday, April 24, 2009

Ntah ler ngape...mood pun tak datang-datang nak post citer baru. padahal banyak hal yang jadi...boleh sgt kalo nak bercerita. tapi malasssssssssssssss. apa yang jadi sepanjang minggu ni tak menyenangkan hati aku langsung....dugaan Allah macam-macam...di pejabat, di rumah, dalam ati lagi...dengan orang tu...dengan orang ni...ada masa sakit gak jiwa ni...tapi hanya yang mampu...aku kena sabarrrrr! itu yang penting. sedapkan lah hati sendiri dulu...sebab orang tak akan faham apa yang kita rasa. betul tak? payah kalo jumpa orang yang bodoh sombong kan. rase macam betul, macam hebat tapi sebenarnya "hampesssss". kenapa kadang kala kita harus mengenepikan perasaan sendiri? aku selalu macam tu. bukan apa, sebab nak jaga hati orang. tapi jaga pun, orang still tak puas hati dengan kita, still sampai hati nak wat kita sedih....ntah lah labu...tawakal je lah. sekarang ni bagi aku walau kita sehebat manapun, seramai manapun kenalan, hanya family segalanya. hanya "mak" aku yang faham apa aku rase...mak adalah kekuatan aku untuk terus hidup..untuk mak "i love you very much..mak segalanya bagi de...semoga mak kekal tabah dan kuat semangat menempuh hari-hari mendatang dan kita akan sentiasa bersama....de sayang mak"

6 comments:

Noraliza Ramly said...

betul tu tak semuanya ape yg kita rancangkan berjalan seperti yg diharapkan..... sabar je la jalan yg terbaik..smoga oak bahagia la yer.......

manusia biasa said...

amboi..cpt nya liz..btoi 2 kak ara..bkn sng nk sngkn ati sume org..pa yg smai tau skrg..smai nk jd dri smai blk..smai dah pnt hdup dlm pura2..biaq la pa org nk kata..smai dah x kesah..

arapink said...

betoi...

ieda Harun said...

SABAR tu je kata hikmat yg kena wajib kita pahat kat jiwa kita ni kan...

ladyana said...

kdg2 idup tk sperti yg dhrpkan..nk tk nk terpaksalah terima...kalaulah org laen leh paham perasn kita kan bgus..aman idup mmmm

arapink said...

btoi2 ladyana...ladyana? TQ post komen...kita penah kenal ke sblm ni atau ara yang x pasan? sila bg tunjuk ajar...hehhee