Hari Terakhir Berjalan Kaki...

Thursday, February 11, 2010



Hari ni merupakan hari terakhir aku berjalan kaki ke tempat kerja. Sebab mulai lepas Tahun Baru Cina ni aku mula memandu "Licik"...nama yang diberikan oleh adik aku untuk kereta itu. InsyaAllah, kalau tak ada apa aral melintang. Tidak ada lagi perasaan takut-takut dengan anjing-anjing liar di sini. Dan urusan kerja aku mungkin bertambah lebih mudah, insyaAllah. Walaupun lesen masih "fresh", aku akan memandu dengan berhati-hati setiap masa....

Nota Pink ::~ Harap yang baik-baik saja :-)

11 comments:

Sheila@CC said...

EM.... bgs la tu ara.. xyah meredah anjing lg kan.. ara pun selamat xyah takut2 lg..

mamarempit said...

wawawaw...bleh jln2 ke labis pas ni.....heeee

julietchun said...

lebih selamatkan

farah said...

wah syoknye...
akak...
nanti jemputla ke blog amy ea...

Aida Rezuan said...

Ara,

Bagus la gitu! Koi kabo ke awok macam koi kabo ke De koi.. "Jangan rempit dengan keta, drive elok2." Sekian pesanan penaja. Hehe..

arapink said...

To CC,
harap mcm tu lah...ara nak jeling jer anjing2 tu...huhuhu

To Mamarempit,
Boleh-boleh. Ready gulai lemak udang ek... :-)

To Julietchun,
Yer, harap mcm tu lah...

To Farah,
Ok, akak akan terjah blog Amy ye :-)

To Aida Rezuan,
Kalo dah namanya "De", aok jangan risau. Kome ni pemandu berhemah...TQ bebanyak yer...Doakan koi selamat yak :-)

sue @ ela said...

alhamdulillahhhhhhhhhhh............murh rezki...pasni cr umah plak yee

Mawar_berduri said...

Salam...
wah..K.Ara..dah lame tak jengah umah Kak Ara ...sorry

Kak Ara dah ade Si Licik ...
jeles ar ...hihihi

arapink said...

smai...
alhamdulillah...doakan yer :-)

mawar,
takpe, kak ara pon tak jengah rumah sendiri...lagi terok...hahaha. alhamdulillah, rezeki Allah :-)

zuzie's life story said...

salam ara..lama x jenguk ara..ara busy sgt2 ye?

Faheem Jr said...

salam singgah sini tengok ara..cikmin windu2 la dgn arapink...hugs3x..

www.cikmin.com