1st Tag Tahun 2010...

Tuesday, February 9, 2010




Bukan tak disangka-sangka, aku memang dah agak mesti aku kena tag dengan geng cantum kepala aku yang ramai-ramai tu. Kalau tidak orang ni, orang itu...hehehe...

Tag Pertama

Pemberi Tag : Mamarempit (yang sangat familiar kalo kerja-kerja tag orang neh) hehehe..
Tarikh : 09 Februari 2010 (bulan Cinta)
Tag : Gambar No 5 dari Folder No 5 (fenin-fenin)

Aku tanya mama, dia cakap tak kisah gambar aper....so inilah gambarnya...sila lihat di atas sana. Kelihatan separuh badan Mdm Sara bersama cucu-cucunya (bukan cucu sebenar)...sape lagi kalo bukan budak berdua tu, Cik Wani & Fahmi.

Gambar ni berlaku aku rase 2 tahun lepas kot. Mase tu Fahmi gumuk lagi...sekarang Fahmi dah kurus, maklumlah...nakal ya amat. Si Cik Wani tu pulak suker sangat berinai. Mase tu musim org kawin, mak aku pon mintak lah sikit inai orang giling (tak leh tak bagi sbb batu giling mak aku punyer...hehehe) Mak aku lak suker melayan...apa lagi...tocang mau naik atas kepala lah.

Si Fahmi tengok je...dia geli benda yang lembik-lembik ni. Dia cakap macam "taik lembu"...muehehehe....

Alooooo mama, arapink dah jawab tagged. Dah lama tak kena tag.... :-)



Nota Pink ::~ Sape lagi nak tag aku? Ada beran..?????..hehehe

6 comments:

mamarempit said...

syabas bete.....hahaha..merra mohabbat....pyar kahona heii...

cutecida said...

uikkk udah jawap??? cam xcaye jer neh hahaha...

julietchun said...

aku kali berinai abis bersememeh.

arapink said...

Mamarempit,
hahaha...sejak bila mama leh ckp hindustan nih?
ara reti ckp urdu jer...kekekke

Kak Kiut,
Jangan tak caya ek...walaupunnnn....ahaks

Juliet,
Len kali ko balut jari ngan pelastik pehtu ikat ngan getah...kekeke

farah said...

hai kak...
cantik blog akak...:-)

arapink said...

hai farah..
cantik ke? iskhhh...hehhee...TQ :-)