Dinner...

Friday, July 16, 2010

Memandangkan aku ni memang dah takde citer menarik, aku letak lah gambor aku pi dinner tu. Tema "smart & casual"...aku tengok masing-masing macam-macam gaya jer. Ada yang santai, kemain santainya. T-shirt kolar ajer, mana yang smart tu terlebih smart pulak....hahahah...geli ati tui. Tu yang lelaki, kalo cakap yang pompuan lak jangan kata lah. Macam datin ada, baju mahal, tudung lip lap lip lap. Mana yang santai tu baju kain cotton ajer...muehehehe...Tak paham aku... Aku???...kitar semula baju lama...hahaha...baju yang aku pakai mase jumpa geng-geng pokok mangga tahun lepas. Kan senang :-)


Inilah acara malam tu. Malam Jasamu Dikenang. Seramai 7 warga kerja yang akan bertukar ke luar negara, berpencen dan berkhidmat ke tempat baru. Masing-masing dah berkhidmat dengan MARA Negeri Johor, dah banyak jasa-jasa yang telah ditaburkan. Sesekali seronok juga.


Ofismate aku. Kiri Sue, kanan Dila. Macam adik-adik aku diorang ni. Sangat menghormati dan menghargai aku di sini. Berbanding tempat lama. Bukan tak hargai tapi kemesraan itu kurang.


Gambar dari pandangan atas dewan. Bukan aku dok atas siling or atas lampu tapi snap dari bawah ajer...hehehhe.


Menu malam itu. Boleh tahan tapi semua menunya kering-kering ajer. Sambil makan sambil tolak dengan air oren...hahaha. Yang sedap cuma daging blackpaper, ayam berempah. Yang lain-lain tu aku makan juga. Nak merasa.


Tempat kejadian :-)


Yang dirai sedang berucap. Memandangkan aku dok meja paling belakang, tumpuan tu kureng..hahaha..mata lak mengantok. Nak meredah perjalanan lagi 3 jam....haruuuuu.


Billboard ni takde kene mengena tapi aku suke tengok sebab bapak segala besornya. Kalo lah jatuh menghempap orang, naya. Sama macam lori senget tu. Aku suker tengok. Besar, jelas dan terang biji mata.....hehehhe.
Kul 12 masih di JB. Konon lah nak angkat ponggong awal sebab kami orang yang paling jauh. Tapi memang payah. Selamat sampai ke Segamat kul 2 pagi. Esoknya mata rase nak terkeluar sebab mengantuk tahap apa ntah.......sampai rumah pun perot lapar semula. Tapi dah tak lalu nak makan sebab rase mahu tido menguasai diri....



Nota Pink ::~ Sengal!!!!!!

0 comments: