Selamat Harijadi Semua...

Tuesday, December 8, 2009

Kek Harijadi...
Disember ini ramai sungguh kenalan aku yang menyambut ulangtahun kelahiran. Diorang ni macam pakat-pakat pulak nak lahir dalam bulan ni...hehehe... So...special wishes to ::~
HAPPY BIRTHDAY
TO ALL OF YOU....
sEmOGa ALLAH seNtiAsa MeRahMati AnDa
&
BaHagiA Di BaWaH NauNgaNnYa
Kak Cute
Mamarempit
Krals
Bulat
Umi Bulat
Smai
Su Cantek
***aRwaH NaNa
TiNie
ShiMa
DaN seMua SahaBat-sAhaBaT BloGgeR YaNg AkU Tak SebutKaN diSiNi...maaf dipinta...aku pon tak pasti aku ingat ke tidak...hehehe...
Hadiah mahupun kad ucapan tidak bertandang daripada aku..tapi tak bermakna aku melupakannya...cuma peluang belum ada
Sincerely ::~
Arapink
Nota Pink ::~ Birthday aku bulan depan...hehehhe


7 comments:

UnGu VioLet said...

appy birthday for all of you!!!

mamarempit said...

mekasieh Ara....mama ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ara

cutecida said...

thanks ara daling...muahhhh

sue @ ela said...

tq kak ara....tp nk kek btoi nya..blh?ahakz

Aida Rezuan said...

Ara,

Dah announce besday tuh! Kalo dekat buleh koi masakkan gulai tempoyak ke.. sambal petai ke ek. Hehe..

Sheila@CC said...

hepi besday tuk semua... ari jd ara kita celebrate la on9..

u-neey said...

hai ara..lame tak singgah.
best tak dok kat tempat baru?