Tak Sehangat Dulu...

Tuesday, May 18, 2010

Salam Sejahtera semua. Kemalasan melanda lagi. Lebih setengah bulan aku tak berpeluang nak update blog. Memang hari-hari aku mengadap komputer ni, keinginan tu ada tapi macam tak lepas aje. Lagipun macam line tak clear...hehehhe...kerja pun banyak. Kerja nampak macam senang tapi remeh. Tu yang kadang-kadang letih sampai meresap ke otak aku ni. Sengal sungguh. Macam-macam kejadian dalam bulan ini tapi tengoklah nanti, akak aku ceritakan satu persatu (kalau sempatlah...huhuhu). Tapi takpe, aku tetap menyimpan azam untuk menjadi blogger tegar semula...hehehe




Kepada kengkawan blogger yang telah lama bersama aku, tentu masih ingat rumah sape kah di atas kan? hahaha...tu lah rumah koi dulu. Semasa zaman kegemilangannya. Lepas rodong-rodong (kawan-kawan) menukar cat rumha masing-masing akupun ngelupor jugak nak tukar cat, sampaikan tonggang-langgang jadinya...nasib baik mamarempit tolong selamatkan daripada blog aku ni terkubor.

Aku tataulah menda apa yang aku buat, macam sibuk benor. Tapi aku tengok kengkawan blog yang lain pun sama kan, sibuk jugak. Ok lah, nak stop dulu. Jap-jap lagi aku post entry lagi (kalau sempat)..huhuhu...


Nota Pink::~ Bilalah nak habis bizi nih?

6 comments:

PatinPasta said...

Isk Cik Ara nih.. nak kena hambat dengan rotan kot baru nak update blog (sesungguhnye rotanlah diriku ini juga)

Memang ingat rumah lama Ara dulu nun. Skali skala tuko cat, tuko selera.. apa salahnye kan. :)

Anonymous said...

takpe..

pelan pelan kayuh!

arapink said...

Aida Rezuan

Patin, koi rindu betui kat aok...hehehhe. Gamoknya ye, koi ni mmg kena perambat dengan rotan kot, baru rajin nak nulih...hehehhe

Kak Jaja,
Pelan-pelan kayuh ek. hehehhe...lambat ler sampai

PatinPasta said...

Alahai Ara, koi pon rindu ke awok, lama bebenor tak mendengo kabo berita. Sebab tuh nampak jek entry baru dari awok.. terus koi melompat ke sini. Hehe!

* Ache kabo ke koi, awok nak rotan jenis mende? :D

arapink said...

Aida Rezuan

Hahahaahaha...pantong ada entry baru yak, datang ler kemari...koi suker...koi suker....koi dah ade peminat..hahaha.

Koi nok rotan hat halus sket tu...mesti gatal...kekekke

PatinPasta said...

Ara,

Haha! Ya benar! Jangan tak tau.. koi memang peminat setia awok weh! :)

Rotan halus? Adoi la.. ngeri2. Tingat zaman skolah2 dulu. Huhu!