Selamat Tahun Baru 2010...

Thursday, January 7, 2010


Salam Semua....Selamat tahun Baru 2010.
Melampau betul aku nih, dah 7hb Januari baru nak post 1st entry. kalau orang lain tu dah berlambak-lambak. Maklumlah sejak di sini, kemudahan internet ni payah sikit, tak macam dulu. Kerja kehulu-kehilir pun banyak...hehehe.
Tapi bagi aku, permulaan tahun baru ni macam tak best jer. Macam-macam hal jadi. Nantilah aku ceritakan. Tak leh nak melalut banyak-banyak kali ni, ofis nak buka dah kul 2 jap lagi. Oklah, selamat jumpa lagi di lain entry...
Nota Pink ::~ Dah dapat dihalau...alhamdulillah...

6 comments:

mamarempit said...

kt kotak komen ni kalo dia masuk gak....ara delete je tau..masukkn dlm tong smph tu...nt lori swm angkot....ngeee

Sheila@CC said...

salam tahun baru ara

cutecida said...

bgs pon kotak dah xde..aman skit umah ko kan

arapink said...

hadoiii mama, kak kiut...payah kalo tak reti bahase ni...

sekarang ada lagi kelas murid tua mcm dlm citer Pendekar Bujang Lapok tu?

Kene sekolahkan umat tu...

Lori sampah dah angkut daaaa.....

shaz said...

Ara,
Lama akak tak jenguk sini, sibuk sekejap. Selamat Tahun Baru buat Ara, moga bertambah rezki tahun ini, insyaallah.

Mawar_berduri said...

Selamat tahun Baru K.Ara........