Musim Perkahwinan...

Friday, June 4, 2010



Musim perkahwinan datang lagi. Biasanya bila ada cuti sekolah, masa tu lah orang berebut-rebut nak buat kerja kawin. Sebab senang sedara mara nak datang dari jauh kan. Macam tu jugak kawan-kawan dan kenalan-kenalan yang lain. Dalam diari aku ni banyak dah undangan perkahwinan. Tak tahu sempat atau tidak nak pegi. Tempahan sirih junjung pun dah ada. Terpaksalah berkejar balik ke Temerloh 2 minggu berturut-turut ini. Aku tumpang bahagia tengok orang yang dah sampai jodoh ni. Kepada kawan-kawan dan anak buah aku yang nak kawin musim cuti sekolah ni, aku nak ucapkan "SELAMAT PENGANTIN BARU. LAYARILAH RUMAHTANGGA DENGAN SEBAIKNYA. SEMOGA BERKEKALAN KE AKHIR HAYAT"....



Nota Pink ::~ Turn aku ntah bila....urmmmm

6 comments:

cheqna said...

salam..

insyaallah pasti turn kita akan sampai...=)

arapink said...

Cheqna,

Tq jengah blog Ara :-)
InsyaAllah...pasti ada jika dijodohkan kan...sabar je lah...

mamarempit said...

insyaAllah...ada jodoh nanti....Allah swt itu akan pastikan jodoh ara adalah yg terbaekkk

arapink said...

Mamarempit,

TQ ma ;-)

Mawar_berduri said...

salam Kak Ara,

sy doakan turn akak akan sampai gak nanti ...amin

arapink said...

Mawar Berduri,

TQ mawar...insyaAllah :-)